سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگاه منتظر


ساعت 3:0 عصر شنبه 86/2/29

حکایت

درویشی مستجاب الدعوة در بغداد پدید آمد .حجاج یوسف را خبر کردند .بخواندش وگفت :دعای خیری بر من بکن .گفت:خدایا !جانش بستان .گفت:از بهر خدا این چه دعاست؟گفت :این دعا خیر است ترا وجمله مسلمانان را .

ای زبردست زیر دست آزار

                                     گرم تا کی بماند این بازار ؟

بچه کار آیدت جهانداری ؟

                                    مردنت به که مردم آزاری


¤ نویسنده: سحر

نوشته های دیگران ( )

3 لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
0
:: بازدید دیروز ::
3
:: کل بازدیدها ::
57587

:: درباره من ::

نگاه منتظر


:: لینک به وبلاگ ::

نگاه منتظر

:: آرشیو ::

عدالت
حجاب
می آیی
تابستان 1386
بهار 1386

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

manna
موعود شایسته
بهجان / behjan
از همه جا خبر

:: لوگوی دوستان من::









::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::